12 milliót ér egy fénykép erről a kutyáról

A macskák is a kedvenceid?
A macskák is a kedvenceid?
Látogass el a We love Catz oldalunkra is!

12 milliót ér egy fénykép erről a kutyáról

Közzétéve: 2023. 05. 26 • 2 perc olvasás

2023_05_gettyimages-900224380-scaled-e1685014692123-1024x684.jpg

Vannak, akik milliókat keresnek egy kutyás képpel. A négylábú influenszerek olyan jól keresnek, hogy a gazdinak nem kell dolgozni. Csupán egy jó profilt kell felépíteni.

Az influenszerek, vagyis azok a személyek, akik önmagukat reklámfelületnek kínálják fel a cégek számára, irreálisan magas összeget keresnek. Egy márka hajlandó havonta több millió forintot fizetni valakinek, akinek elég nagy követő tábora van. Manapság a kutyás posztokért is adnak ennyit.

2023_05_gettyimages-889262084-scaled-e1685015045563.jpg A leghíresebb influenszer kutyus

Ez is egy piramisjáték

Senkiből sem lesz egyik napról a másikra világszerte ismert influenszer. Még a legextrémebb posztok felfutásához is hetekre van szükség. Jellemzően minden érintett alulról építkezik, vagyis folyamatosan növeli követőtáborát. Magyarországon ezer követőre is kötnek szerződést a vállalatok, viszont az influenszer ezért cserébe még nem kap pénzt. Ekkora számnál csupán néhány terméket küldenek, amit a szerencsés személy kedvére használhat – természetesen néhány jó posztért cserébe. A kutyák esetében ez valamilyen táplálék, játék vagy eszköz szokott lenni. Tehát a gazdinak nincs más feladata, mint létrehozni egy profilt a kutya számára, elárasztani az internetet, majd felvenni a kapcsolatot a kisállatokra szakosodott cégekkel. Ahogy pedig nő a követőtábor, úgy nőnek a szerződések is, és később már nemcsak praktikus dolgok fognak érkezni, hanem pénz is.

2023_05_gettyimages-1189620391-scaled-e1683644341817.jpg

12 millió egy fotóért

A világ leghíresebb influenszer kutyája JiffPom, akinek jelenleg 9,4 millió követője van. Az eb gazdája egy amerikai fiatal, aki egy posztért közel 12 millió forintot kap. Bár ekkora összeget nem keresnek a magyarországi kutyás influenszerek, közülük többen kapnak a milliós bevételt egy fotóért. Például, akinek több, mint 1 millió követője van, már elmondhatja, hogy a kutyája képeiből egész jó kiegészítést kap.

Kinek jó ez?

A pszichológia szerint a rendszeres és közönségvadász posztok készítése mögött általában szorongó emberek állnak. A sokak által kedvelt képek azt az illúziót keltik a posztolóban, hogy rengetegen szeretik, körbe veszik őt az emberek. De ezek valójában virtuális számok, amelyek nagyon sérülékennyé teszik az önbizalmat. Mi a helyzet a kutyákkal? Egy négylábúnak nincsen szüksége emberi játszmákra. Számára elegendő egy falkavezér, vagyis egy jó gazdi, étel és biztonságos környezet. Az influenszer kutyák legfeljebb annyit érzékelnek a népszerűségből, hogy jobb minőségű tápot és fekhelyet kapnak. Cserébe be kell tartani a „Maradj” parancsot egy kép elkészítése során. A kutyás profilok sosem az állatról szólnak, hanem azokról a gazdikról, akik szívesebben mutatják meg magukat kedvencükön keresztül.

 

Kövess minket!

híres kutya kutya fotózás kutya fotózás tippek pénztárcabarát kutyatartás sztárok kutyái

Kapcsolódó cikkek

Egészség

Kutya az állatorvosnál

Ezért veszélyesebb, ha kutyád másodjára is megfertőződik a babéziával

Egészség • 3 perc

Kutyaélet

Ápolás

2024_04_dscl4655-edit-1-1-1024x535.jpg

Miért marad meg egyes kutyáknak a jó illata fürdetés után, míg mások szinte azonnal szaglani kezdenek?

Ápolás • 3 perc
2025_01_kutyapelenka-hasznalata-1024x535.jpg

A kutyapelenka káros is lehet: nem mindegy, hogyan használod

Ápolás • 3 perc
2025_01_shiba-inu-koromreszeles-1-1024x683.jpg

Ha kutyád nem szereti a körömvágást, a körömreszelés lehet a megoldás

Ápolás • 5 perc

Oktatás